In meniul Nomenclatoare-Parteneri poti vizualiza si gestiona toti partenerii cu care lucreaza organizatia ta.
In Kopilot, fiecare partener este identificat in mod unic prin CUI-ul cu care este inregistrat la Ministerul de Finante.
Partenerii adaugati aici pot fi:
In pagina Lista parteneri poti sa:
“Adauga Partener” este ecranul in care se pot adauga parteneri noi in Kopilot.
Partenerii adaugati aici se vor regasi apoi in lista Clientilor din meniul “Adauga comanda”, cei pentru care se efectueaza comanda de transport si care apoi vor fi facturati.
La adaugarea unui partener nou se completeaza codul fiscal al companiei in campul “Cui-ul curent”.
Dupa adaugare CUI, Kopilot preia automat de la Ministerul de Finante toate datele cu care compania este inregistrata:
Dispecerul va trebui ca in Pasul Urmator sa adauge manual restul datelor cu privire la:
Informatiile adaugate aici se vor regasi apoi in factura emisa pentru acest Client/Partener.
Termenul de plata al clientului va aparea si el pe factura emisa si va arata data in care plata este scadenta, perioada in care acest client va trebui sa efectueze plata.
Status-ul Inactiv se foloseste cand stim ca nu vom mai avea contracte si comenzi cu acest partener in perioada urmatoare dar nu dorim sa il stergem definitiv. Unui partener aflat in status Inactiv, nu i se pot atribui comenzi.
⇒ este ecranul care contine toate informatiile partenerului preluate de la Ministerul de Finante si cele adaugate de dispecer.
Precum si actiunile care se pot lua la nivel de partener:Editeaza , Sterge si Schimbare status (Activeaza/Dezactiveaza).
Informatiile afisate pentru fiecare partener sunt cele adaugate anterior la crearea lui si clasificate in 5 categorii: General, Contacte, Conturi bancare, Fisiere atasate si Comenzi facturate.
Orice document (contract, acte aditionale, facturi etc) pe care dipecerul doreste sa le adauge si care il ajuta in gestionarea relatiei cu partenerul respectiv.
⇒ aici sunt listate toate comenzile care au fost facturate catre partener.
⇒ este ecranul in care se pot modifica toate informatiile legate de: Adresa de corespondenta, Persoana de contact, Email, Telefon, Termenul de plata si Statusul.
⇒ stergerea definitiva a partenerului din lista.