Adding a new user in Kopilot In aplicatia Kopilot pot fi adaugati utilizatori noi prin 3 modalitati:
“Adauga utilizator” este ecranul in care se pot adauga utilizatori noi in Kopilot cu rol de sofer, dispecer sau manager. La adaugarea unui utilizator nou se completeaza informatii despre:
Campurile marcate cu * steluta sunt obligatorii.
Utilizatorul si parola adaugate de dispecer aici pentru un SOFER sunt cele pe care acesta le va folosi pentru a se conecta in aplicatia de mobil.
Utilizatorul si adresa de email sunt unice. Nu pot fi folosite pentru mai multi utilizatori in acelasi timp.
Status-ul Inactiv se foloseste atunci cand un utilizator nu va mai avea activitate in perioada urmatoare si nu dorim sa il stergem definitiv. Unui sofer aflat in status Inactiv, nu i se pot atribui comenzi.
Adaugarea cu succes a unui utilizator nou este confirmata prin mesajul:
Daca adaugarea unui utilizator nou nu a avut succes, Kopilot afiseaza pe ecran mesajul “A intervenit o eroare” si o explicatie scurta.
Exemple de situatii in care pot apare erori la adaugare utilizator:
Cand emailul adaugat este deja folosit de un alt utilizator Kopilot.
Cand exista deja un utilizator cu acest nume.
Cand parolele adaugate in cele doua campuri “Parola” si “Confirma parola”, nu sunt identice.